CZK
0 Kč
Nabídka not
Nabídka not
Klávesové nástroje Smyčcové nástroje Dechové nástroje
Sopránová zobcová flétna Altová zobcová flétna Tenorová zobcová flétna Basová zobcová flétna Foukací harmonika Klarinet Irská flétna Příčná flétna Soprán saxofon Altový saxofon Tenor saxofon Hoboj Fagot Panova flétna
Žesťové nástroje Strunné nástroje Bicí nástroje Zpěv a zpěvníky Sbor Hudební nauka Drobné hudební dárky Orchestr a soubory Učebnice do školy Hudební vánoční dárky Slevy a doprodeje
Odeslání objednávek před vánoci
Zásilkovna - Ježíšek bez zpoždění
Doprava na Slovensko
Kontakt
Nevybrali jste si z naší nabídky? Napište nám nebo zavolejte.
 Tel. +420 777 703 088
 E-mail info@raj-not.cz

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky tvoří:

1.  nákupní řád,

2.  reklamační řád.

Nákupní řád

ÚVOD

Tento nákupní řád ustanovuje podmínky pro nákup mezi provozovatelem internetového obchodu raj-not.cz (dále jen prodávající) a zákazníkem (dále jen kupující). Provozovatelem je Dolce Music s.r.o., Stará Tenice 1199, 68601 Uherské Hradiště, IČ 03598080. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řadem České republiky. Vztahy neupravené tímto nákupním řádem se řídí občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

 

VYMEZENÍ POJMŮ

Prodávající - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo či prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu zboží nebo služby.

Kupující - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy odebírá od prodávajícího zboží nebo služby a to, pokud není dohodnuto jinak, za úplatu.

Kupní smlouva - návrhem na uzavření kupní smlouvy je uvedení nabídky v internetovém obchodě raj-not.cz, kupní smlouva vzniká potvrzením přijetí objednávky kupujícího prodávajícím formou emailu. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s tímto nákupním řádem a že s ním souhlasí. Na tento nákupní řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s ním seznámit. Tento nákupní řád tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného plnění a není přístupná třetím stranám. Tento nákupní řád je zobrazen na webových stránkách  internetového obchodu raj-not.cz.

 

OBJEDNÁVKA

Objednávku je možné učinit on-line košíkem, emailem, poštou. Podrobný popis, jak objednávku učinit, je popsán v kapitole Jak nakupovat.

Objednáním zboží kupující potvrzuje, že se seznámil se zněním Nákupního řádu a Reklamačního řádu vystavených prodejcem a souhlasí s jejich zněním.                                                                              

Objednané zboží se stává majetkem kupujícího až po řádné úhradě kupní ceny a převzetí zboží.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Předání účtenky

Předání účtenky při platbě kartou zajištuje platební brána GOPAY s.r.o. a to v elektronické formě na email zákazníka neprodleně po uskutečnění platby. Zákazník je povinen zadat emailovou adresu bezchybně tak, aby bylo možné odeslat informace o objednávce. 
Pokud zákazník neobdrží tyto informace může si o ně zpětně požádat písemně na email info@raj-not.cz. Tyto informace mu budou poskytnuty zpětně.

 

DORUČENÍ ZBOŽÍ

Objednané zboží zasíláme obvykle do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky. V případě platby předem zasíláme zboží do 2 pracovních dnů od přijetí platby na náš účet.

V případě objednání zboží, které není momentálně skladem, doručujeme zboží dle dodací doby uvedené v popisku výrobku.

Zboží, které má dostupnost označenu jako "skladem u dodavatele" odesíláme do 2 - 3 týdnů.

 

REKLAMACE

Reklamace zboží se řídí reklamačním řádem provozovatele internetového obchodu raj-not.cz v souladu s příslušnými zákony České republiky.

Reklamace zásilky tj. poškození či jiné nesrovnalosti kupující oznámí prodávajícímu bez prodlení po převzetí zboží.

Dle §53, odst.7 a §54 občanského zákoníku má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy do doby 14ti dnů od doručení zboží. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží. Zboží, na které chce spotřebitel uplatnit zmíněné právo musí být v původním nepoškozeném obalu, nesmí nést známky použití nebo poškození, a musí být kompletní. Je-li vrácené zboží poškozeno kupujícím, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Pokud nebude dohodnuto předem, nebude přijato zboží zaslané zpět na dobírku. Finanční plnění bude provedeno po převzetí a překontrolování zboží přednostně bezhotovostním převodem na účet kupujícího, popřípadě jiným vzájemně dohodnutým způsobem.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@raj-not.cz.
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

PRÁVA A POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO

Prodávající je povinen plnit potvrzenou objednávku co do druhu, množství, ceny a termínu dodání.

Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad, pokud není dohodnuto jinak, slouží tento doklad zároveň jako dodací a záruční list.

Při odstoupení kupujícího od smlouvy provede prodávající posouzení a finanční plnění bez zbytečných odkladů, nejpozději do 30-ti dnů.

Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, jestliže kupující není schopen finančně plnit podmínky kupní smlouvy, či odmítne převzít plnění smlouvy.

Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, stane-lí se plnění nemožné, zboží se nevyrábí, změní-li se výrazně cena, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.

Dle zákona na ochranu osobních údajů se prodávající zavazuje k neposkytnutí osobních údajů třetím osobám. Pokud kupující požádá prodávajícího o výmaz osobních údajů z databází prodávajícího, učiní tak prodávající bez zbytečného odkladu.

Prodávající si vyhrazuje právo na změny a omyly.

 

PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO

Kupující je  povinen  poskytnout prodávajícímu údaje potřebné k úspěšnému plnění objednávky, tj. název poptávaného zboží, počet kusů, dodací adresu, způsob úhrady, způsob doručení, popř. další údaje. Poskytnutím těchto údajů dává kupující souhlas k jejich použití prodávajícímu pro plnění objednávky.

Kupující je povinen převzít plnění objednávky a toto plnění dohodnutým způsobem uhradit.

Pokud kupující nepřevezme plnění a požaduje opětovné plnění, nese původní i nové náklady v plné výši.

Nepřevezme-li kupující objednané zboží v termínu a o zboží již nebude mít dále zájem, může prodávající požadovat úhradu všech vynaložených nákladů spojených s plněním objednávky kupujícího

 

Tento nákupní řád nabývá účinnosti dne 28. února 2017

 

Reklamační řád

 

ÚVOD

Naší snahou je prodávat nejen kvalitní zboží za nejnižší možné ceny, ale také udržet si zákazníka poskytováním kvalitních služeb a rychlostí při vyřizováni případných reklamací. Níže popsaná pravidla jsou proto pouze zásadami v problematických případech. Záležitosti spojené s případnou reklamací řešíme individuálně, a jak doufáme, především k Vaší spokojenosti.

 

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Ke každému zboží zakoupenému v internetovém obchodě ráj-not.cz je přikládána faktura, která slouží zároveň jako záruční a dodací list.  Prodávající vyřizuje standardní reklamace bezodkladně, nejpozději do patnácti pracovních dnů ode dne přijetí vadného zboží

 

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

Záruční doba začíná běžet dnem skutečného převzetí zboží kupujícím a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za jiný kus se záruční doba prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení. Kupující dostane reklamační protokol. Případné další reklamace se uplatňují na základě tohoto reklamačního protokolu.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

• Vypršela-li záruční doba u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy.

• Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem).

• Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašnosti, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí,

• Neodborným zacházením nebo zanedbáním péče o zboží.

• Zboží bylo poškozeno třetí osobou či vyšší mocí.

V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s opravou, skladováním a přepravou. Zboží je kupujícímu zpět zasláno buď na dobírku nebo po zaplacení faktury.

 

POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO

Zboží dodané prodávajícím prohlédnout co nejdříve, to je po převzetí zboží od prodávajícího a v případě odeslání zboží, po jeho předání dopravcem. Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo jinak nezajistí, při jeho převzetí od prodávajícího či po jeho předání dopravcem, může uplatnit nárok z vad zjistitelných při této prohlídce, pokud prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době převzetí či předání. Prohlídku musí kupující provést tak, aby zjistil veškeré vady,

 

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1. listopad 2017